luni, 11 ianuarie 2010

A warm winter in Bucegi Mountains


2 comentarii:

  1. Acum vad cat de necesar ti-ar fi fost un teleobiectiv. In prima imagine as fi scapat de culmea aceea care blocheaza privirea. Dar cum tot nu poti scapa de ea, macar mai lumineaz-o. Numai pe ea. Se cam pierd detalii in negru, stanga jos.
    A doua fotografie nu-mi zice nimic. Un drum pietruit pe o culme, fara culoare, nuante de bej si gri urate...Nu-mi zice nimic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sensei... imi musc palaria ... dau cu ea de pamant!! :))
    Ma, la prima imi doream sa apara si mai mult din "culmea care blocheaza privirea" dar m-au incurcat rau semnele civilizatiei (stalpi, fire, case).
    La a doua fotografie, drumul pietruit imi place cum serpuiste pe culme. Recunosc ca mi-ar fi placut sa pot lua imaginea din varful unui copac, pentru a se vedea mai bine acel drum :)
    Thnks eniuei.

    RăspundețiȘtergere